Aktiesnakken — December 2009
-
hvis det ikke var fordi jeg havde en masse urørte lærebøger stående, så ville jeg også købe LUN hver dag i aftenhandlen inden jeg lægger mig
-
til at sove....
-
zzzzzzzzzzz
-
er i min iver også kommet til at supplere gen i 80,25... det er den visse død for jer...

-
jeg glæder mig ikke til coller kommer hjem, jeg synes ikke vi har passet godt på genmab i dag
-
Coller bliver ikke sur, Coller bliver skuffet...
-
jeg mente stinker
-
mit hovedet er ikke hvad det har været
-
han bliver sikkert også skuffet
-
aka, nu får du ballade med stinker...
-
og måske også med mig...
-
du kan bare komme an kan du... du skal lige se dig over skulderen inden, om ikke slagteren står der...
-
så håber jeg faneme du har bøffer med
-
de sidder på armeren.... der er ikke nogen de skal røre dig, før jeg har fået min rødvin
-
haha fill.... jeg vidste der måtte være en højere og vigtigere mening med at beskytte aka....
-
jeg har god rødvin reserveret til dig. Men jeg synes ikke vi skal mødes på denne side af 116
-
neeej da... vi skal da først mødes når vi har råd til det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind