Aktiesnakken — December 2009
-
guld. So Loose it Liza
-
stop making a point and start making us some value
-
lefthand- den vilde oplysning er at 75.000 kan være berettiget til arzerra allerede nu
-
så er spørgsmålet så hvad mener de udskrivende læger.....
-
de kan give den....men vil de så gøre det.....
-
de kan sagtens tro på NHL...men lad vær den døde hund ligger
-
hvis GSK ikke vil betale milestones for det, så vil markedet heller ikke betale præmie for det
-
jeg forstår bare ikke hvorfor vi ikke før har fået at vide at arzerra allerede nu kan udskrives under guidelines til potentielt 75.000 i US
-
det er jo temmeligt meget mere end 14 patienter eller gennemsnitlig 450....
-
og hvis det er rigtigt så skulel de have beholdt den fabrik, fordi så kommer de til at gå break even allerede næste år
-
det er dog efter min vurdering dog kun en fraktion af alle 75K kvalificere sig til den dyre behandling på 98K men resten ligger på 23K-33K
-
Jeg forstod det sådan at de ville blive dækket af medicare også
-
Troldmandsnørden ved måske mere om det samspil der evt. kan være mellem guidelines, medicare og off label?
-
nu vil aka tillade sig at gå hjem
-
kommer på når tøflerne er varmet op og pizzaen i ovnen
-
jeg bemærker....Liza sagde kun en gang....I dont think we have given that information to the market.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind