nej jeg venter bare på andre gør arbejdet og slår så til
de er meget lækker de der 25000 der ligger så kigger lige lidt før jeg igen ringer til banken
Jow - vi må se om vi holder os over 80 - ville ikke være dårligt
har da også suppleret i genmab idag
hvad nummer var du lavede rebella?
BioP > Breakeven.........på startkurs igen.....ØVØV, skulle ikke have fortalt om at det var en gammel nyhed ØV
ja de skal nok presse kursen igen...
godt solsenito. min mor har solgt alt, men IKKE på aka´s anbefaling
Måske jeg bare skulle sige at jeg tog røven på dem, og det slet ikke var Alpco der var nævnt forleden dag ;o)
Har du ikke fortalt hende, at det værste man kan blive grebet af er panik
fill>det var ikke mig men banken der kom til at ligge i salg istedet for køb så gik der panik i den UNDSKYLD
Der alligevel ingen EI'er som læser meddelelserne ordentligt igennem, hehe
Du må betale for gåsen - rødvinen må i springe over i år
Mon det er ash med mulige abstracts i week-enden der får køberne på banen
AKA....tæller på knapper. Det er lige før jeg går massivt ind i GEnmab for en kortere bemærknin.
Hegu, håber ikke det er chokolade knapper
det er jo piper jaffray iaften. Gud ved om de ændrer historien om Genmab i aften....Jeg livechatter
Der ligge en mindre modstand v. 84,- den er blevet testet første gang- derfor det tilbage fald
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind