Baungaard > nu endelig ikke gå for hurtigt frem ellers skal vi jo finde pacemakeren
Rigtigt nok, men min tålmodighed er ikke så stor
det går nok ... mener du utålmodig vedr bioporto eller??
Greentech Energy Systems der er nu en køber i kurs 15.....bliver han heldig når der kommer underskud i første halvår 2010??
hver gang BioP stiger bare lidt, bliver den sænket af danske bank
Jeg mente at jeg er utålmodig Men venter spændt på BioP kommer op
før eller siden gør den.... homogene test salg vil anslået give 250 mio netto alene i år 2013
men da abbott ikke har lanceret deres heterogene tyder jeg det til de er ved at finde guldmønterne frem til bioporto
måske en 6. sans eller fingerspidsfornemmelse...intet er jo sikkert endnu
MrTrader, - skub lige til pick-up-armen. Den kører i samme rille og har gjort det længe !
Gobe > mht bioporto ? ja det er trist, det kan vi blive enige om
CHjort > Er det muligt at få en TA-kyndig til at give et bud på TA på BioPorto dagsdato?
Den = du. Hjælper det lidt !?
MrT - Det er meget trættende i længden at høre på det samme ævl hver dag. Kom med noget nyt eller drop det pladder
fordi du ofte i de fleste tilfælde mener pladen hvis du siger den
kære mads ... der er intet nyt , men kommer der noget fra abbott eller biop må vi kigge på det ok??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind