Aktiesnakken — November 2009
-
nå godnat drenge. Vi ses imorgen
-
gant
-
gnat -
Nogle BioPorto folk tilstede?
-
Jep til bioporto
-
så læs lige mit indlæg, 2 min gammelt, nogle tanker herfra, men ved ikke om jeg er helt forkert på den...
velkommen iøvrigt, har ikke set -
dig før
-
har lidt sommerfugle i maven mht. her i dec. abbort
-
samme her, måske det der endte i det indlæg:)
-
det var da ellers en pæn lille smøre du lige fik knaldet af der Fill....
-
jo... der gik sport i den
-
måske fordi jeg lige ville finde ud af om jeg totalt havde misforstået caen
-
casen
-
jeg er i gang med at støvsuge nettet efter et lille hint til de kommende dage i biop, Jeg er i den lange bane, så jeg skal ikke sælge, men
-
det er jo meget rart at vide lidt mere før andre, men pt uden held
-
tja.. hvis bare det var så nemt.. synes vi bliver snydt hver eneste dag, med det ene eller det andet. det er sjældent at udviklingen er som
-
forventet, sikkert derfor der findes et begreb som kursstigning:)
-
Det er bare hvis Abbort vil lancere Ngal test nu, Så må man næsten forvente en udmelding inden for meget kort tid. Champange el retsag
-
det er jo sådan je gser det, og hvis de gør det uden licenser, så serj eg fordele i phadia, at de isåfald krænker 2 patenter
-
så umiddelbart ja, champagne, eller retsag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind