Aktiesnakken — November 2009
-
og hvad så? kunne man være så fræk at spørge? så man kunne får andre til at sælge Hedgefund Markeds Neutral?
-
det er en global glidebane de sidste 15-25år.... ligesom med CEO-lønninger.... og gyldne faldskærme og pis og lort.
-
Eller Optimal, Pareto eller Safe fra formuepleje
-
og det vil desværre nok tage MANGE år førend der igen bliver lidt rimelighed i tingene....
-
formuekvaje....
-
og kapitalkvaje..
-
ja. Jeg må sige at jeg også er rystet over løningerne i Genmab
-
og spar nord formue-destruktion
-
det er helt forrykt.....
-
det der er det grundlæggende problem, i mine øjne, er dekoblingen af pengene/ejerne med ledelsen i et firma. Vi er spredt for alle vinde
-
og det betyder at direktøren har frit spil....
-
Det ville aldrig ALDRIG ske i et familieejet/fondsejet firma
-
yes, aka..... vi har snart kun buffett tilbage som vor eneste støtte
-
fondsejet måske.. hvis eks. Harlang var fonds-forstyrrer...

-
der er ikke andet for, end at PI, må opkøbe og drive nogle firmaer i fremtiden
-
det jeg synes er mest forrykt er når en direktør får sparket fordi en virksomhed er i krise..... som direktøren mere eller mindre har været
-
ansvarlig for..... så får han fandme et gyldent håndtryk der siger spar to....
-
det er jo så langt ude.....
-
en del af den høje løbende løn må jo være begrundet med det store ansvar... og deraf også medfølgende risiko der er ved at være topchef...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind