Aktiesnakken — November 2009
-
gid det var så vel med mit GAK

-
-
jo jo fist.. jeg har også haft et gak på 180, som jeg først er kommet af med fornyligt
-
men Solsen.. hvis det er rigtigt det du siger, så er meningen også at vi skal høre det nu... når raided er ovre
-
og hvis de så er rigtig snu, så kommer den opad nu, og vi bliver modige, og så får den en tur mere, inden den skal i 450
-
opu (NO) kommerm ed regnskab på mandag, kunne godt tænkes at røre på sig inden 17.30
-
fill, 180 gid DETvar så vel også!! Men jeg tuder ikke...holder og holder og ser tiden an.
-
nå.. jamen så 500.000 kan den stikke?
-
dog ikke. Så kan jeg altid glæde mig over et GAK på ca. 9 dollars i DNDN (første køb i 5) 
-
kan den heller ikke stikke?? - nå.. men vi klør på igen på mandag, så er det kun 490.000
-
god weekend
-
i lige måde
-
-
alpehue, jeg er helt enig. Larsen fremstår dårligere og dårligere i denne sag. Det er tydeligt for enhver
-
hans kvabbabelser med Mærsk har været kendt længe og faktisk inden operaen stod færdigt. At Mærsk ville bygge noget enestående til CPH
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind