Aktiesnakken — November 2009
-
-
Morgen.... gad vide hvordan stemningen bliver i bioporto i dag... dårlig kan jeg forestille mig
-
morgens gard' des roc
-
de?
-
Skuffene at salgstallet var nedafgående..... ikke lige det jeg havde forventet
-
Angående licenssituationen var de også vage, men det hænger vel sammen med den dårlige historik, og så er der vel ikke andet for end at vent
-
e
-
morgens... nu kan vi måske få en rigtig bioporto chat
-
Ja, der var jo desværre nogen der læste regnskabet forkert angående den likvide beholdning
-
og så var der nogen der havde regnet med "great news", og så var der nogen der blev skuffet over salgstallene
-
tror ikke joman hjælper en tøddel på noget som helst... har man set EI i bare en uge kan man se det er noget vrøvl han skriver
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind