r lånte penge. Hvorfor proppe alle disse følelser ind. Det giver slet ingen mening.
hvem har lånt penge ?? har du selv eller??
skælskør bank direktør i p1 nu......
øjensynligt skyldes de dårlige resultater til dels at en filialdirektør har overskredet sine beføjejlser!
Nej mrtrader...men det har mange af dem som blot smider aktier på en nonevent.
Hegu > ja du mener dem med aktiekredit der bliver beordret at sælge....det er trist
BioP > 75 000 7,00 7,30 5 475
Lad os nu få alle springerne ud, så vi kan få let ro på
mon ikke det er bunden ???
jeg har efter rationaliseret nu og tænker på man ikke kan udelukke en aftale om heterogen tests
men det er nok
ved at være sidste udkald med mindre man vil trække det med over i 2010
Ja...mrtrader. Der er da ingen af os fra emmisionen som sælger.
hvilket nok kan vise sig at være klogt nok.... jeg havde en ide for nogle dage siden at der inden 24/12 kunne komme en aftale
og i rapporten kan man læse abbott ikke nævner niveauer for målingen hvilket burde indikere de vil lave en aftale
ellers havde vel spillet med åbne kort ..især efter de trak cch ud og de kunne have lanceret tidligere
på mig er det mystisk abbott er musestille omkring disse niveauer....hvad er det??? frygter de at krænke præcis diagnosticering??
The results presented by Abbott for NGAL analyses also indicate values of over 250 ng/ml
for measuring acute renal injury.
fint nok copy paste...hvordan tolker du dette ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind