det kaldes i det her tilfælde for hostile takeover
den mindste fejl og flere udgifter kan gøre dem konkurs
mrtrader: Havde du forventet overskud?
jeg håber tønnesen og thea har et nyt job på hånden hvis de knækker sammen.....for hvis de skuffer ret lang tid længere forsvinder
mrtrader, hvorfor ikke samme kritiske sans overfor capi nordic. Er det Bias-farcen?
muligheden for ekstern finansiering også
ndrs > nej men mindre cashburn og noget konkret frem it factory agtige luftkasteller
aka > fordi jeg har set deres hovedaktionær live og der har ubegrænset kapital....derfor overlever capi
mrtrafder, jeg forstår slet ikke din angst for konkurs. så længe potentialet er intakt vil biop altid kunne hente ekstern finansiering.
value > ja men vær nu realistisk min ven ...med så lille kapitalberedskab kan ikke vide sig sikker.... potentialet bliver ikke ved med at
være intakt inden de store evt vælger at ignorere biop indtil kassen er helt tomt
du aner heller intet om forløbet af det næste program endnu
Nå så tog hysteriet vist lidt af igen....
jeg tror ikke på at kapital bliver et problem overhoevet så længe casen ser ud som nu
det er først hvis der sker væsentlige forandringer i gamet man kan blive nervøs
Med en overtegning på mere end 50% sidst, så er der nok også basis for endnu en emission hvis det skulle blive nødvendigt
der er allerede sket nok....kassen er drænet yderligere
flere af os kendte end ikke til muligheden for at tegne
hvor mange emissioner vil og kan de foretage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind