Aktiesnakken — November 2009
-
-
Ja, men hvis jeg sad i USA og skulle købe en aktie i Danmark, så er 187 til kurs 8 et sært antal. Der kan ikke være meget tilbage efter kurt
-
buffet siger at Gates ville være en Dirt Farmer for 200 år siden, måske smed
-
Iøvrigt er jeg 100% enig i at det kapitalistiske samfund skaber en bedre verden!
-
Blvier nød til at smutte i 30 min men i er meget velkommene til at sende det til [email protected]

-
aka, mere her http://www.cnbc.com/id/19206666
-
JA!!!! Og hvor har han bare ret. Wall street skal ikke være centeret for det kapitalistiske system, men en del af det. Det handler om at lav
-
skabe firmaer!
-
baungaard.. står det ikke i regnskabet?
-
hold op med at gå imens, buffet er ved at dø jo
-
det går mig meget rolig indeni at mennesker med hans udsyn er blevet verdens rigeste. Så er der bare en ligning der går op et sted
-
Drue....han er buddha for aktionærer.....
-
Warren Buddha
-
Det er nogen dejlige mennesker, men man skal huske når buffet taler at det det et penge geni... gates er en IT nørd
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind