vi er skuffede over manglende aftale og har været det i en del uger efterhånden....godt så.... vi hæfter os ved det dokument der er bevis på
reddet allerede i ambulancerne.
jeg tror at noget af forklaringen på den lange forløb skal ses i det perspektiv at NGAL-markørens muligheder fremadrettet har udviklet sig
patent udstedelsen....og netop dette faktum plus deres utallige messer og markedsføring så bliver det rationelt sværere og sværere at fatte
enormt, fra at man i første omgang "bare" skulle sælge en rettighed til Biosite (de ville have ekslusivitet) til forhandlinger om non-eksklu
sivitet som følge af større markedspotentiale, til muligheden for selv at producere
enig mrtrader; og på den baggrund synes jeg kursforløbet er forståeligt
og dermed sikre sig direkte adgang til alle platforme, betyder konstant ændrede konditioner - det tilsat trakasserier fra Abbott/Biosite via
er det muligt at følge 3q online og hvor
Jeg tror - og ikke mindst håber, at du har ret stengård
Netop spørgsmålet om nonekslusivitet pisser de store aktører helt af. De ryger tilbage i skyttegraven og trækker tiden ud.
vi vidste ikke om det var en kk case sidste år...vi balancerede til generalforsamlingen, fik ny kapital og man frygtede magtkampen ville
CCH og Phadia. Men - det er såmænd også vigtigt at understrege - man har løbende professionaliseret bestyrelsen
vare forevigt men så kom patentet og hvad så..... 15 uger i ingenmandsland ....flot klaret ...tager hatten af endnu engang
Hvis Thea har ret i det hun siger - så ligger der stadigt et tilbud fra Biosite baseret på ekslusivitet i skrivebordsskuffen fra 2007
Ledelsen skal tænke mange år frem.....imodsætning til aktionærenes kortsigtede ønsker.
stengård,
har hun udtalt det fornyligt?
men de skal også pleje aktionærerne og udvide produkt porteføljen så der kommer en arvtager
mrtrader....glem følelserne...tænk rationelt..fokus på produktet og casen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind