er ved at gøre mig klar til en tur til Hong Kong. Bliver naijs
Morgen Stengård. Dias 17 = cuttoff 100 ( ja det er jo ikke meget )
morning, bioporto regnskab idag bliver spændende
nej Kim.. prøv at se hvor det målepunktet er efter 2 timer...
det andet siger bar noget om at dee er er "noget" galt
Nåhhh, du mener meget tæt på 250 ?
det "noget" med 100 ng/ml kan være en række forskellige ting - men AKI måler man over 200 ng/ml (og BioP siger så over 250 ng/ml
jep Kim... thats the story...
og det er jo rart at vide at disse ting gør sig gældende for både urin og plasma
nu prøver de så officielt med 150 ng/ml for ikke at krænke BioP's patent - og det er selvfølgelig bedre end 100 - men stadigt ikke nok
For mig at se ( uden fagkendskab ) så er urin den hurtigste markørmetode
her er niveauet 250 nået efter den første time
de 150 ng/ml vil fortælle - at nyrene er stressede - men ikke hvorfor - og det er AKI'en man er ude efter - fordi den dør man af...
men prøven skal lige ned omkring random access maskinen - i Triage versionen er det Point of Care
så der sparer man lidt tiid
Det er selvfølgelig rigtigt, da de 2 tests er på forskelligt aparatur
iøvrigt tror jeg ikke helt man kan antage at udviklingen er fuldstændigt lineær som i CCH's graf
Morgen...har skrevet på i indlæg om Bioportos forventninger til 2009 siden kl. 7,15 til nu. Pling så forsvandt alt. Surt.
det er dælme træls.... grrr...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind