For mig at se ( uden fagkendskab ) så er urin den hurtigste markørmetode
her er niveauet 250 nået efter den første time
de 150 ng/ml vil fortælle - at nyrene er stressede - men ikke hvorfor - og det er AKI'en man er ude efter - fordi den dør man af...
men prøven skal lige ned omkring random access maskinen - i Triage versionen er det Point of Care
så der sparer man lidt tiid
Det er selvfølgelig rigtigt, da de 2 tests er på forskelligt aparatur
iøvrigt tror jeg ikke helt man kan antage at udviklingen er fuldstændigt lineær som i CCH's graf
Morgen...har skrevet på i indlæg om Bioportos forventninger til 2009 siden kl. 7,15 til nu. Pling så forsvandt alt. Surt.
det er dælme træls.... grrr...
Hovedlinjer: Vækst i salget 25-35 % til 12-13, 5 millioner.
men det ville komme bag på mig hvis forventningerne afveg meget fra de udmeldte
Uden licensindtægter forventes minus på 12 millioner. Med licensindtægter et plus.
det lyder meget rigtigt...
vækst omsætning og mindre cashburn lyder rigtigt nok Hegu
Lancering af tre egenudviklede nye ELISA kits og 3-6 unikke antistoffer og herudover et antal indlicenserede antistofprodukter.
men før at det kan ændre sig fra en farce til en god historie skal en heterogen aftale på plads snart
Shit....jeg bliver hele tiden logget af Proinvestors danske version og smidt over på den engelske og det skrevne forsvinder. Grrrrr
det gør jeg pludselig også - højest merkwürdich
Har snakket med en gut fra fra Novo omkring det farmaceutiske rutinemarked. NGAL kan blive giga stort her med alle de dyreforsøg der laves.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind