Aktiesnakken — November 2009
-
med nedsættelsen fra 20-23 til 10-13 kr (cirka... er ikke 200% på tallene) er den jo dømt til at blive en succes....
-
eller dvs.... det skal den blive... det er jo den første "rigtige" ipo i DK i 200 år.....
-
og bankerne har brug for en succeshistorie for at få banket flere IPos igennem nu hvor der er et vindue.
-
de har modtaget nok tegningsønsker til fuldtegning her til aften...
d -
de siger dog også at tegningen først lukker fredag
-
det er jo en gigantisk nedsættelse af price range....
-
der er ingen detalje, ingen fundamental viden, som på nogen måde kan gøre min lidelse andet end ubærlig
-
husk på at bankerne jo normalt lige sonderer markedet et par uger før tegningsperioden for at få en føling med interessen... prisniveauet...
-
ork nej.... det er out med det samme...
-
5-15% håber jeg på
-
quick and dirty..... me like

-
jeg vil mene at downsiden er rimelig begrænset... i hvert fald det første stykke tid hvor bankerne vil understøtte aktien i så fald den cras
-
haha, nohope... jeg ved det... det er også KUN et IPO-play... intet andet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind