Aktiesnakken — November 2009
-
lidt alene er man altid, drue
-
Ja.... men jeg er også tilhænger af solipcismen, så jeg har det fint i at blive bekræftet i min mistanke
-
åhh solipcisme, hvad er det nu det betyder igen
-
og kan vi bruger det overfor damerne?
-
bøgen, jeg er også hægtet af, jeg tror han lagde an på dig
-
nå min genmab paranoia, har nu taget følgende 3 drejninger
-
- Jeg googler "arzerra prescriptions" hverdag indenfor de sidste 24 timer
-
- Jeg skriver til Helle Husted 2 gange om ugen og har skrevet på CLLtopics.org
-
- Har vild længsel efter at blive valgt ind i Genmabs bestyrelse, eller blive IR-chef derinde.
-
Jeg tænker at jeg ikke er langt fra den lukkede afdeling
-
Hvor er drue henne med den info, nu er jeg blevet nysgerrig....
-
nå, han lagde an på sig selv ser jeg
-
-
Hehe, tilbage... solipcisme er at jeg tror at kun jeg eksistere og at alle andre er et 'tankens værk'
-
gud ved om man kan bruge den tilgang overfor markede. Jeg ikke kun betvivler at Genmab kan stå i 80 efter godkendelse. Jeg benægter det!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind