Aktiesnakken — November 2009
-
hej gobe....det er en bug.....
-
ja den har ellers været fixet
-
jeg får drengene til at ordne det i morgen!
-
hvilken browser er du i?
-
kan du heller ikke bruge feedback? Det forstår jeg ikke
-
men never mind vi kigger på den language bug imorgen. Vi kan ikke have at vi bliver frustrerede over andet end genmab
-
jeg har prøvet alt, HRmunk
-
koegnigsberg opter ud af Saab!
-
der var da også for sindsygt at et firma med 30 mand skulle købe store saab
-
Her er forøvrigt en voldbollet tunet bil der basker koegningsberg. Prøv engang at starte 1 min inde http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1259525.
-
haha, den lyder jo som en flymotor....
-
ja det lyder helt insane. Må være noget af et spark man får når turboen sætter ind....
-
denne her kænguro beetle er en vi har grint en hel del af på arbejde de seneste dage http://www.youtube.com/watch?v=1n7mTGDWxrU
-
bemærk hvordan den amerikanske muskelbil helt forsvinder ud af billedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind