Aktiesnakken — November 2009
-
det er det jeg mener... 2 sek.. finder lige et resume
-
Har de en omsætningsstigning i den høje ende, og udråber break-even indefor 1-1,5 år, så er det et andet selskab vi ser på
-
en vækst på 25-35% regner de med... og en omsætning på 12-13 mil
-
og et negativt nettoresultat på 12millioner..
-
helt til grin
-
Ja det er peanuts...
-
men jeg tror vi ser et rigtigt flot regnskab, ( i deres niveau pt.) -og tror også de er over forventning, og måske endda en mindre opjusteri
-
Men selvom det er peanuts, så er det essentielt at de minmere deres minus, eller måske en herlig dag, går i plus.... =aflyst dødsrallen
-
men hvis det andet ikke kommer, så ved jeg ikke hvor kursen ender henne...
-
=Ingen mulighed for at vente på konkursen for andre
-
den regner jeg slet ikke med i min balance
-
tro mig ret... hvis de INTET har, så har de løget fra starten, og kan holde kursen oppe med løgn lang tid endnu
-
=mulighed for at sælge ud gen
-
igen
-
hvad mener du med intet har?
-
Altså hvis hele NGAL patentet er en joke, og intet dækker, og hele butikken er rent luft...
-
så har de næsten været bedre end djævlen:)
-
hehe, ja.... jeg tvivler da også, men det er jo muligt... (Madoff, IT-Fac, etc)
-
jo... men hvis man er så dygtig, så ville man sikkert ha gjort det i et lidt andet målestok, og butikken havde givet kassen allerede efter f
-
få måneder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind