Aktiesnakken — November 2009
-
næste uge bliver utvilsomt mere interessant end forrige uge
-
Men nu er vi sgu lige oppe over....
-
helt sikkert... torsdag går det løs...
-
det må man sige.. hvor ville jeg gerne vide hvad der kommer til at ske i kommende uge... - får vi noget udover regnskab tror du?
-
med.... tja vel ikke noget, med mindre der er nogen der får en pludselig interesse for deres regnskab
-
jeg ville jogerne ha en meddelse eller to udover det..- skulle man ikke synes at der kom noget, når de forskellige oversættelser er indlever
-
min frygt er at aktien falder, ovenpå et rigtig godt regnskab, fordi aktionærerne er for utålmodige,
-
det forrige regnskab er jo næsten til grin... og jeg tror torsdag byder på noget interessant, men hvis ikke det alle regner med kommer, så k
-
det er muligt fill, men det er sgu så lidt der skal til at den flytter sig nu til dags... en enkelt lille god nyhed og det er 10-20-30% op..
-
helt sikkert.. men hvis ikke den ting alle regner med kommer, så kan regnskabet være nok så godt
-
Ja sidste regnskab er svært at sammenholde med, men de har også fået 3 nye ELISA kits på gaden siden da, og meddelt deres nye NGAL test
-
hvis regnskabet bliver blæst op på linje med patenoversættelsen, så falder vi på torsdag
-
det er det jeg mener... 2 sek.. finder lige et resume
-
Har de en omsætningsstigning i den høje ende, og udråber break-even indefor 1-1,5 år, så er det et andet selskab vi ser på
-
en vækst på 25-35% regner de med... og en omsætning på 12-13 mil
-
og et negativt nettoresultat på 12millioner..
-
helt til grin
-
Ja det er peanuts...
-
men jeg tror vi ser et rigtigt flot regnskab, ( i deres niveau pt.) -og tror også de er over forventning, og måske endda en mindre opjusteri
-
Men selvom det er peanuts, så er det essentielt at de minmere deres minus, eller måske en herlig dag, går i plus.... =aflyst dødsrallen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind