Aktiesnakken — November 2009
-
well said JCBN
-
tja.. mit gak på de første 30.000 aktier var 3,95
-
nu har jeg et gak på 7,3
-
købt højt, eller købt mange?
-
eller har du været ude?
-
købt mange
-
alt alt for mange
-
hehe.... jeg kender andre i samme situation. Men der er da stadig mulighed for at lempe nogen ud skulle du ønske det
-
alt for mange, og så solgt lidt og købt lidt, så stiger gak jo lidt, men har da så også lidt til skattefar
-
derfor denne stilleperiode er forbandet... jeg solgte en del i 11,6, men så fik jeg dem sgu købt igen i 10,5 -lige tidligt nok
-
så det passer lige med at vi kan få lov at betale skat af dem, og så få et fint tab på resten næste år:)
-
hehe, ja det skal nok komme til at passe....
-
for fanden drue, og det kommer fra dig? den mest optimistiske af alle
-
så sælger jeg alt imorgen:)
-
hehe fill.... jeg kan holde stilen og sige at jeg har store forventninger til regnskabet.. eller trods alt store forhåbninger
-
godaften doodha... nej det er der vel nok ikke
-
Men gald for at du ved at jeg er den mest optimistiske fill... så er der indbygget disclamer i alt jeg siger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind