ja renten er lidt lavere der
men du har så en valuta risiko
Nå, hvis husprisernes fald er stoppet og jeg ikke lige bliver fyret i næste uge (og BioPorto gør som forventet) bliver jeg daq ikke den...
...der skal arbejde indtil jeg er 50, så helt skidt er det ikke.
Gør bioporto som den skal bør jeg have startkapital til at finde et projekt der skal redde mig fra at skulle arbejde til jeg er 50...
mæææææn mon dog jeg bliver så heldig....
Det er efterhånden nogle lange tråde man skal have læst, hvis man skal forstå jeres overvejelser vedr BioP.
målet er 30 mil i kontanter... og alle bække skal overvejes
yes... det er hele romaner
Er I blevet klogere på hvornår bussen kører - hvis den gør det?
Fra sidelinien ligner det i øvrigt mere en thriller end en roman. Men bare det bliver en bestseller kan det selvfølgelig være ét fedt.
hehe.... angående hvornår den kører, så er konsensus ved at opstå her i starten af december... sker det ikke der bliver det en oddyssé
Altså, såvel Abbott som BioSite/Inverness er lige på vippen til at skyde deres test afsted (se deres hjemmesider)
Og BioPorto sagde til mig, at der fortsat / pt forhandles med licenstagere. Så jegt ligger hovedet på blokken og siger vi ser en aftale...
...indenfor den næste måned. Men det er lidt svært at tro helhjertet på, når man har ventet på den meddelelse i alt for mange år.
Betyder patentet ikke at der enten vil blive indgået en licensaftale eller at BioP kan se frem til en erstatning for dets krænkelse?
Stinker: Jo, det er jeg peronsligt overbevist om ihvertfald. Det er ikke "for sjov" at BioPorto ikke har taget niveauer under 250 ng/ml med
såfremt andre altså skyder deres tests afsted.
...du kan ikke diagnosticere noget under 250 ng/ml - borset fra, der er noget galt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind