Aktiesnakken — November 2009
-
ingen spørgsmål cc slut
-
der var rigtig mange detaljer på de forskellige slides og da jeg ik er supermester ud i cancer så er der ganske givet detaljer jeg ik har me
-
så til de rigtig interesserede så er det nok en god ide at åbne præsentationen via det link jeg lagde ud
-
spgm. er vel næsten om der var nogle analytikere der lyttede med?..... sad, men måske true.
-
ja det er den hårde sandhed. Topo er pt utrolig hårdt ramt så det er min opfattelse at det er en meget stor andel retail investors de har
-
det er da trist at se på
-
Men der er nærmst kun én ting de kan gøre. Og det er at lande en god aftale på belinostat.
-
nordicom.... for de der tør... https://newsclient.omxgroup.com/cds/DisclosureAttachmentServlet?messageAttachmentId=283134
-
Der
er imidlertid igangværende forhandlinger om salg af enkelte danske ejendomme
samt et tysk udviklingsprojekt, hvilket vil sikre likvidi -
teten for det kommende år
-
yep, de har forhandlet siden foråret..... som regel ikke ngoet vildt godt tegn at det tager så lang tid at forlænge kreditterne...
-
fandt iøvrigt lige ud af at augustinus fonden har investeret i jeudan. Så de går ingen steder!
-
aka, de har da haft aktier der i 200år... næsten
-
ja men jeg læste lige at de vil agere bank for deres portefølje virksomheder
-
det står i dagens børs
-
Nordicom nedjusterer. It this the begining of the end....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind