Aktiesnakken — November 2009
-
jeg går til frokost!
-
Ja genmab har det hårdt blandt de danske prof investore og enkelte analytikere. Men de fleste aktier er placeret i udlandet hvorfor DK
-
ikke er så vigtig på den måde for genmab. Så derfor kan man ikke tale om nogen dobbeltstandard.
-
Forøvrigt handles ns tættere på deres likvide beholdning end genmab
-
det er jo også fordi NS intet, siger og SKRIVER INTET, har præsteret
-
vi mødes når I bare er i nærheden af at komme ud af fase 3
-
Vingeproducenten LM Glasfiber svinger sparekniven over de danske ansatte og
fyrer 700 medarbejdere. Det skriver borsen.dk. -
. I begyndelsen af året fyrede selskabet samlet 1200 medarbejdere i to
store fyringsrunder. -
Der er
500 tilbage nu... -
men hvorfor så snakke om dobbelt standard når gen handles til ca 300% over likvide beholdning hvor NS handles til under 100% over
-
puha coller. DET er sq en KÆMPE mavepuster til hele branchen....
-
Og Nordex er nu også ude at sige 2010 bliver et svært år hvor der muligvis ingen vækst vil være.....
-
fordi neurosearch netop HAR institutionelle investorer inde og jeg gider dem bare ikke længere. Vi ved alle sammen hvorfor de ikke er i
-
Genmab og INTET af det har noget at gøre med firmaet
-
jamen, det er jo klart.... Ditlev løber jo med hele markedet..... må konklusionen være hvis man regner baglæns!

-
nu kunne jeg godt skrive noget..... men det gør jeg ikke fordi jeg er så flink

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind