Aktiesnakken — November 2009
-
lad os antage at 1% af patienterne selv kan betale for behandlingen, hvor får de resterende 99% behandlingen fra?
-
hvis de får salg på 1000, så er det 100 mill dollar
-
det tager forsikringen
-
jeg mener, som du siger, hvis alle havde råd, så solgtes der min. 25.000 behandlinger
-
jeg tror på salg på 1500 patienter 2010
-
men er da glad for at der er margin opefter
-
måske vi skulle bore ret alvorligt i hvor stor en procentdel af amerikanerne der er omfattet af en forsikring der vil betale en sådan behand
-
fill vi ved jo hvormeget ritux sælger for....6 mia dollar
-
så at sige at genmab/gsk vil omsætte for 150 mill dollar er ikke insane
-
men at sige at de kun vil omsætte for 15 mill er tilgengæld langt ude i hampen
-
det er første gang vi overhovedet får de her tal. HVORFOR ER DE IKKE KOMMUNIKERET UD FØR
-
jo, men alligevel, så får du et godt regnestykke, hvis eks. 40% er omfattet af en forsikring der dækker, så er det tæt på 40% af min. 25.000
-
nej, men hvis man kunne finde ud af hvem der havde mulighed for en behanling, hvor stor en procentdel af folket der havde mulighed
-
vi har jo et tal på hvor mange der lider af sygdommen
-
jo, men rimer det ikke på velgørenhed?
-
Stinker det er rigtigt at GSK har sat dette program op. Men ved vi reelt hvad prisen for en behandling gennem dette program vil koste?
-
Oms fra disse patienter bliver jo signifikant lavere end de $98.000 per patient
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind