Aktiesnakken — November 2009
-
Nu snakker jeg lige bioporto igen... har forsøgt mig med BINg istedet for google, og det har gjort mig klogere
-
GSK er top top professionelle så medmindre vi pakker placebo pulver, så bliver det produkt skubbet ud
-
Kan se at Abbott er begyndt at sprede sit NGAL korstog ud over alle dets europæiske afdelinger, og ikke kun england...
-
og så er den store store trigger, off label salg, husk på ritux vist ikke engang er godkendt i CLL???
-
og co.uk kvitterer med denne: http://www.abbottdiagnostics.co.uk/home.cfm
-
så i princippet kan vi vel gå i 1st line eller hür??
-
Mnjaaarh - der er jo lige problemet med refusion. Når der ikke er FDA godkendelse, så vil forsikringsselskaber osv ikke være begejstrede
-
for at smide penge efter produktet - men i princippet ja, hvis onkologerne er overbeviste om Arzerras overlegenhed
-
vi pricer det bare lige i røven af arzeraa, 1st line tror jeg er billegere end ritux, fordi mindre behov for stof
-
og der kan vel også komme law suits, hvis ikke lægerne vælger preferred treatment, elelr hvad det nu hedder
-
jeg vil godt afsløre at jeg har besluttet mig - efter nogen overvejelse - for at blive pisse rig
-
men der er vist ikke noget preferred i cll, hvir riutx kan kører salg uden at være godkendt så kan vi faneme også
-
sådan der - stiv pik og håret tilbage
-
netop! fuck the rest - we are the best!
-
hahaha....
-
så har vi vist kampråbet på plads - skal vi sende det videre til sælgerne?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind