Aktiesnakken — November 2009
-
jeg vil gerne være den ven, så kan jeg stå klar med en helstegt ko, i sov til knæerne
-
kan bare ikke den næste uge
Hard working!! -
hvor troldmand??
-
yes fill....det skal vi gøre
-
DIREKT nyhed fra London præsentationen i går. Har sendt det på mail til dig
-
hendes grund er jo at de har slashet deres kursmål fra 300+ til under 100 på de estimater
-
jeg tror pepaoter får ret nok engang, den skal op i 140
-
man kan vi deraf udlede...at de regner med over 1000 patienter....ref mit gamle regnestykke
-
altså hun skal jo prøve at forklare sine skamskudte aktionærer at der nogen der tager fejl et sted efter aktien er crashet fra 300 til 90
-
tror ik den kommer op på 140 uden reelt positive nyheder i form af enten egfr data eller væsentligt bedre salg end forventet
-
der er bare SÅ meget negativt omkring aktien pt at det tager tid at skabe momento igen
-
hun kommenterede ikke på aktiekursen, men på sales
-
pepaoter har ALTID ret.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind