Aktiesnakken — November 2009
-
har du da noget imod taburetkløe og vendekåberi?
-
gad vide hvad alle de kvindelige intellektuelle akademiske hippe overmennesker siger til hans seneste stunt med DF... hahaha...
-
men ok, hvad kunne man forvente fra en radi-not-so-cool mere....
-
har du nogensinde følt dig alene collersten??

-
større hyklere skal man sgu lede længe efter..... (mht. hele radicool bevægelsen)
-
tænker du på noget specielt fill? udover at folk normalt ikke gider lege med kejseren når de opdager at han ikke har noget på.....
-
jeg tænkte bare på at md det sprogbrug, måtte det være begrænset hvor mange der forstod dig, et niveau for højt til mig ihvertfald
-
Hvornår er sidste skattedag?
-
jeg kan ikke tage ham seriøst i politik, kan ikke undgå at tænke på ham i las vegas,
-
haha, ok fill.... Radi-cool bevægelsen nåede nok heller aldrig rigtigt vest for valby bakke... Og Thank god for det.
-
bor i det miderste jylland, havde du sagt skovl, så vidste jeg hvad du mente
-
men bemærk at jeg af hensyn til vor kjære Aka smed et "kvindelige" ind også.....:)
-
så det var ikke for at fornærme ham, med hans nye botox behandling?
-
så så fill..... det kommer først i ugebladene imorgen, så ikke afsløre det allerede...
-
ja Bondam har da lige fået gjort sig til persona non grata....en stemme på DF er en stemme på Bondam...hahaha
-
et parti der er DEFINERET nu ved sin modstand mod DF
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind