Aktiesnakken — November 2009
-
ja det er et dårligt signal, på det det værst tænkelige tidspunkt
-
men på den korte bane kan det godt signalere at de er klar til at blive solgt
-
og det tror jeg også de bliver. Lisa har tidligere signaleret at iværksætterdrømmen gik på at blive pharma, nu må hun nøjes
-
med at have stået i spidsen for genmab under frembringelsen af Arzerra
-
Det er jo lige tilbage til vores gamle diskussion omkring funding af biotech - og om selskaber som GEN fremover kan komme på børsen
-
som du siger aka, så er det et meget klart signal om et muligt salg. en køber vil ikke fyre og skære ned som det første
-
det er bad press
-
ja. så tager genmab det på sin kappe og så kan de overskue hvad de køber...og det er næsten 2 stoffer på markedet og ren pipeline joy
-
tja... de skal ihvertfald ikke rende om hjørner me mig ( i guder da) - så jeg købte mig en mindre sending gen igen..
-
præcist - det er i hvert fald ønskescenariet lige nu. Jeg vil gerne videre med mit aktie-liv og få stressniveauet ned igen
-
troede du var hård som sten Jørgen, klemmer vi ikke bare ballerne når andre bliver stressede
-
FLS flyver i 325...
-
varnæs, så er vi 2, eller skulle jeg sige 5, når jeg regner, mor, advokat og bank
-
lidt bittert at jeg solgte alle mine fls i 204, for at købe genmab for alle pengene..
-
glemte du ikke din søster aka?
-
jeg sidder lige og drømmer lidt om PI......
-
baller af stål er mellemnavnet - men jeg har en lille ting med dårlige ledere. Og der er åbenbart en del ting, jeg ikke vidste om lisa
-
ja.. det er sgu lidt trist, ville egentlgit være skønt med en afnotering og et salg, så genmab er ude af sind.
-
kurs 200 får de mine aktier......
-
(det skal så siges at de imellemtiden har været brugt som toiletpapir....)
da jeg var løbet tør for eurotrustaktier....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind