Aktiesnakken — November 2009
-
Nej ikke rigtig... desværre.
-
naturligvis ikke noget der kommer indenfor mine døre.... men måske andre har forvildet sig ud i et abon.
-
der er kommet nyt landkort i det ene forlæsningslokale.....
-
post-Versailles grænsedragningerne
er nu med.... -
fill? har du stadig dine fls? de flvyer godt nok idag... 314
-
er lige kommet på.. ja, jeg købte ekstra fls igår
-
det ser da ud til at det var en god ide, efter de dykkede efter en opjustering slukkedej eg computeren:)
-
nice.
-
jeg begriber heller ikke at fls skulle falde ovenpå det regnskab, min konklusion var at jeg ikke forstod en hat, og hellere ville holde fri.
-
nogen der kender den?
-
i føj da.. havde en gammel kollega der havde sat 50% af sin pension i zepto computers
-
nu skal man ikke træde på een der ligger ned.... men 50% i en aktie... og så i zepto... ikke så kløgtigt igen.
-
men det kan jo så være max 40k vedkommende har tabt...... hvis det er i en pensionsordning. Dyre lærepenge...
-
..... men heldigvis ikke ngoet tilintetgørende tab.
-
har du bestilt audien nu fill efter den fls optur? 320-321
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind