Aktiesnakken — November 2009
-
selvom jeg efterhånden er ved at vende mig til bizarro world i genmab
-
som potentiel ny investor i ges ville jeg også afvente Q3 meddelelse den 30 nov.
-
Det er muligt der vil komme en positiv meddelelse om finansiering inden da. Men modsat så tror jeg også der lurer endnu en nedjustering
-
forude
-
nogen der har set noget fra Direkt mht. GES... de plejer at være hurtige med en udtalelse?
-
nej coller. har ik set noget fra dem endnu
-
hej gaino, svært spørgsmål. svarer du ikke selv på det

-
Irriterende at, GES ikke melder om hvilken type underleverance og om nettilslutning kan tænkes inden projektet er færdigt.
-
De måtte jo have planlagt et tidspunkt.
-
hvad tænker du om onsdagen....
-
rimeligt godt pres i luk også 92,5
-
jamen det var jo dejligt, hvis det fortsætter imogen, så begynder jeg at hype pressemødet uanset hvad helle siger
-
kan det være at deres brief er blevet misforstået i fredags, at det rent faktisk var nyheder på zalutumumab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind