Mindre kan ikke gøre det til klare den lettere rengøring.
hvad havde hun ekstra med i bagagen?
hun fik mere her hos os (og meget mindre arbejde) end hun ville have haft i Ukraine + den tryghed der generelt er i DK (minus HR's boligfor-
hun var sikkert gravid, tvillinger
voldelig skilsmisse (fordrukken mand) og voldelig opvækst...
Rolig Stengård. Hverdagen har indfundet sig her igen. Her er så at sige dødstille
Hun skulle jo ind under mine beskyttende vinger den stakkels pige(sød, veluddannet og ser godt ud)
Hun ville også få mere her hos mig.
det var en værre historie med den psykisk syge - men det fungerer bare ikke godt nok med den distriktpsykiatri - der mangler pladser
men hvad skulle han med en bue og pil ?
Jeg har begrænset kendskab til den slags, men omvendt var der en udsendelse hvor en ung mand skred "Sporløs" fordi han var blevet
Han dyrkede en philippinsk kampsport, hvor man bruger den slags
tvangsindlagt, det er jo heller ikke smart. Ingen systemer er fejlfrie når det kommer til mennesker.
Præcis der mangler pladser... og så ledes dem der er i overskud ud i bofællesskaber de slet ikke er klar til, og så springer bomben
folk der lever som en huleboer og er i kontakt/konflikt med læger og psykologer burde ikke have våben liggende... endnu en tragi komisk
historie fra det virkelige liv
Min mor arbejder på sådan et bosted og hun beretter om de mest sindsyge folk som de skal styre efter der er røget ud af institutionerne
Han havde våbentilladelse inden han blev syg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind