Aktiesnakken — November 2009
-
ja når en reporter kan gå ud i mosen klokken 9 en aften og finde en gruppe på 30 unge hvoraf de 10 af dem har skarpladte våben på sig...
-
Når jeg ser det på TV tænker jeg: hvor fanden er indsatsstyrken? De kunne bruges mos 10 mand med malingbomber, så kan de vel også bruges mod
-
en bevæbnet hob
-
inger ironi her Kim... 100% uforståelighed.
-
Hvor er URO´erne egentligt henne....
-
jeg er forresten blevet ramt af aktiemathed....
-
Tror de er blevet lukket... de havde vidst lidt for meget 80'er over sig

-
Tror deres sidste aktion var nørrebro 1993...
-
men jeg ved det naturligvis ikke... men mon ikke de hedder noget andet nu hvis de stadig eksistere
-
-
og velvalgt... Kina er vores nye ven... Obama og Kina... det bliver vi glade for
-
Men i første omgang er de amerikanske militærfolk mest bekymrede over deres kinesiske kolleger. De er aggressive, lyder kritikken.
-
...fordi de rettede en laser imod en amerikansk spionsattelit...?!?! Så flyt dog den sattelit, er det ikke det som er det aggressive?
-
amerikanerne skal lige vende sig til at de er ikke er NO.1
-
700 milliarder dollar i statsobligationer, tror jeg er i den lave ende
-
har i set morgenens GEN artikel i business.dk?
-
http://www.business.dk/article/20091114/biotek/91113052/ - handler om fyringerne i dk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind