Aktiesnakken — November 2009
-
nej det har du ret i value... chancen for aftale er større idag end forgårs... men at det er måske i de lave procentsatser
-
korrekt druen. De skal bare lave en aftale nu, så lortet bliver valideret og aktionærerne belønnes for den risiko som de har påtaget sig alt
-
alt alt for længe...... selskabets troværdighed risikerer i mine øjne at forsvinde lidt hvis ikke snart de får fingeren ud.
-
Tja value, men nu har de muligheden for at spille pigefornærmede og sætte det hele på et bræt... håber sgu fornuften råder inde på grusbakke
-
sandt coller.... hvis de med vilje ikke indgår en aftale og kursen ramler til 2-4 stykker, og de så endelig begynder salget i sekundtet
-
før deadline, så bliver jeg virkelig sur... irrationel sur
-
jeg tror ikke at der er en aktionær der magter endnu 1½-2års dødvande..... med retssager og alt muligt indtil bioporto kan sælge deres test
-
Nej det tror jeg heller ikke... men det kan de jo for så vidt være ligeglade med hvis insiderne så bliver ved med at købe i området 3-4-5
-
tror de er småsure over at de ikke kan få den eksklusive aftale de sådan set havde købt sig til hos CCH
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind