Aktiesnakken — November 2009
-
he he... går da ud fra at din plan er at få penge i kassen...
-
kunne jo være du bare sendte en email med reg nr og knr
-
jo det er det

-
hvor stor var første runde, og hvad forventer du i 2. runde? og bliver der nogen 3. runde?
-
jeg vil gerne gøre dig rig, nu når jeg har lokket dig ud i genmab farcen
-
kan huske du en af de første gange vi chattede sammen, havde lagt mærke til at jeg allerede var genmab aktionær
-
en af de første aktier jeg købte, så ikke alene din skyld, men havde måske ikke haft så mange hvis det var...
-
det er jeg glad for at høre....måske
-
tja... det er jo aldrig sjovt når det går den vej. men pt. er jeg nede på et minimum, så ser vi tiden an, vil hellere ind dyrere på optrend
-
men det gjorde ondt at fjerne de røde tal i depotet
-
jeg har købt lidt op i fls de sidste par dage, tror vi skal ha et lille hop snart og bryde 300
-
101 mio lyder relativt billigt for en omsætning på hvad? 1½-2mia kr..?
-
selvom det jo er en notorisk dårligt indtjenende forretning...... og de sidder måske nu med nogle (alt for) høje huslejeudgifter....
-
måske de kan købe nogle af ejd. billigt tilbage fra et par kriseramte islændinge....
-
plGENgonk - imponerende at Debenhams har lyst til at gå ind i den slags, når man tæker på Karstadts skæbne i tyskland...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind