Aktiesnakken — November 2009
-
polemik ikke så velkomment

-
jeg synes bare af omsætningens størrelse at det er tankevækkende, men måske nærmere angstprovokerende
-
ja ærlig talt... godt jeg lige nåede at komme ind igen
-
-
HRMunk > Det er også den helt rigtige frygt at have. Hvis de finder en måde at snige sig udenom er det ikke så godt.. kommer de til fadet er
-
giver ikke så meget mening at snakke om kapitalforhøjelse pga. nedjusteringen som jo primært var non-cash baseret.
-
poentialet SÅ meget større end de som den indledende aftaler medfører
-
og hvorfor køber creditsuisse efter sådan en melding, de er sgu dygtige
-
Så altså hvis du er bange for at de finder på slyngelstreger, så hold dig ude indtil en aftale foreligger, og så kan jeg kun anbefale køb
-
hej raun
-
eventuelt kan man så sælge igen når den støreste hype har lagt sig
-
jeg har desværre ikke set analysen fra Credit Suisse endnu
-
altså hvis de nedjusterer peaksales til 469 mill fra 1mia dollar
-
så vil jeg mene at de har afskrevet ALLE andre indikationer i Arzerra, altså både NHL, RA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind