Aktiesnakken — November 2009
-
ja vi har snakket om bedre bivirknings profil. Men har vi vitterligt set alle disse procentsatser?
-
men det vel også reelt sige at hvis de ændrede labellen den 27 oktober og sagde 2 uger....så er medicinen på gaden i denne uge
-
ja vi har set procentsatser på de forskellige grades
-
jeg synes nu ikke jeg har set demografi data før....
-
som jeg forstår det er labellen en del af "forhandlingen" med FDA også? .... men der må stadig være bunkevis af mennesker der har vidst at
-
der ville komme en godkendelse... ?
-
det har jo ikke givet noget på kursen
-
Men vi har ikke hørt om et mini COPD forsøg. Måske fordi det er blevet stoppet efter 2 ud af 5 personer Grade 3 bronchospasm
-
ikke just godt at give en COPD patient pludselig åndedræts besvær
-
nej, men det er jo meget syge patienter i forvejen, hvilket også ses...så der er nok rigtigt mange - også copd patienter der vil løbe
-
den risiko. Specielt med 42
% ORR -
kræft er en led sygdom
-
jep hvis først man har kræft så er det "næsten" lige meget hvilke bivirkninger der er. Men det er jo interessant info i forhold til
-
muligheden i non cancer indikationer
-
du kan nok ikke regne med den population og så bivirkningerne
-
de er MEGET syge...og derfor også fast track, så der er det bedre at gå i 1st line
-
bivirkningsprofilen for Arzerra er gennemgående bedre end for Rituxian
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind