Aktiesnakken — November 2009
-
coller rigtig godt fundet med den indlægsseddel!! Det fortjener HELT sikkert sin egen tråd da jeg tror det er nyt for alle
-
Og du skal selvf selv have ære af at oprette tråden....
-
hvis vi ved hvormange ml antistof den fabrik kan vi regner ud lidt baglæns hvad de regner med af salg (måske)
-
akak tror det er ren tidsspild at bruge krudt på det. No matter what so bliver ingen fabrik udnyttet særligt meget ved kun denne første
-
indikation. og GSK har flere faciliteter de kan producere på hvis/når det bliver nødvendigt
-
der skal vist igen ringes til spiegelhauer og hans team af anarkister..... de kan nok hjælpe dig ind på fabrikken aka.
-
ja og vi ville jo netop kunne følge successen der, der er intet information der er overflødig...det troede jeg du af alle vidste....
-
men det er jo interesante nye informationer vi får idet det vel er noget nær første gang vi reelt ser bivirknings profilen
-
nej der er vist ikke noget nyt på bivirkningsdelen så vidt jeg kan se....
-
ja aka jeg vender også nærmest hver en sten. Men da GSk har flere andre antistoffer som også kan blive produceret på dette site samt andre
-
steder så kan vi ikke regne noget ud
-
aka vi har vel aldrig set den slags detaljer på bivirkninger før eller har jeg sovete i timen?
-
man kan vist godt høre dette ikke er neurosearch

-
De har åbenbart lavet en mini forsøg med 5 COPD patienter?
-
jo bivirkningsprofilen har været dyrket mange gange fordi de er bedre end ritux på denne
-
men miniforsøget kan være nyt
-
ja vi har snakket om bedre bivirknings profil. Men har vi vitterligt set alle disse procentsatser?
-
men det vel også reelt sige at hvis de ændrede labellen den 27 oktober og sagde 2 uger....så er medicinen på gaden i denne uge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind