Aktiesnakken — November 2009
-
jeg ser det coller, og tilgiver dig
-
ja stengård, 456 er historie
-
nej jeg er ikke deprimeret
-
vi skal jo diskutere forskellige scenarier, det er jo derfor vi er aktienørder
-
GLAXO GROUP LIMITED
Greenford, Middlesex, UB6 0NN, United Kingdom
U.S. Lic. 1809 -
hvad kan vi bruge denne info til....det er her de producerer arzerra....kan vi ikke finde ud hvor meget kapacitet den fabrik har?
-
hvordan fanden kan vi finde ud af det...det skal jeg bruge natten til
-
eller er det bare en general manufacturing adresse?
-
coller rigtig godt fundet med den indlægsseddel!! Det fortjener HELT sikkert sin egen tråd da jeg tror det er nyt for alle
-
Og du skal selvf selv have ære af at oprette tråden....
-
hvis vi ved hvormange ml antistof den fabrik kan vi regner ud lidt baglæns hvad de regner med af salg (måske)
-
akak tror det er ren tidsspild at bruge krudt på det. No matter what so bliver ingen fabrik udnyttet særligt meget ved kun denne første
-
indikation. og GSK har flere faciliteter de kan producere på hvis/når det bliver nødvendigt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind