Aktiesnakken — November 2009
-
Ja den kan jo lokke... men nu må vi se hvordan det går med kursen... den sneg sig jo også ned under 9 i forrige uge, for så at blæse op igen
-
på en enkelt dag
-
det er store summer, og de har da sikkert vejet fordele og ulemper
-
tror ikke der skal ret meget til næste gang, for at gi den en god tur op...
-
nej.... utroligt at der slet ikke er nogen fra EI der læser med her.. har de ikke hørt at Abbott har full launch i starten af december?
-
det kan jo være det der bekymrer, hvis ikke man er så stærk i troen
-
tror også at der ligger et raid klar på en 20% når/hvis der kommer en nyhed... men heller ingen tvivl om at en dårlig kan sende den i kælder
-
Glipper de heterogene test og der ikke kommer nogen licensaftaler, så er der mindst et år til gode nyheder...
-
har du nogen ide om hvor langt man er fra hinanden?
-
Kim > det er nogen som NDRS har fået en Abbott medarbejder til at sige
-
Full Launch beginning of december
-
bmo, jeg tror ikke man køber så små udenlandske aktier... omend der har været en lille smule køb fra "abroad"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind