Aktiesnakken — November 2009
-
men normalt kører den slags processer ved højt tryk og temperatur, topsøe er gode til den slags, måske den vej jeg skal når jeg er færdig me
-
d at skrive.
-
Gode ideer, men tror ikke man går bort fra konventionel fremstilling lige foreløbigt. Man laver jo også typisk ammoniak-anlæg tæt på gasfelt
-
er, som fx NEC's Manati-felt, der måtte nedsætte produktionen fordi fabrikken der laver gødning skulle renoveres.
-
afrika lider af tørke, intern korruption og ekstern udbytning, dit nick beskriver vist meget godt situationen
-
'nat Hegu
-
altså har hørt om mekanisk lagring v at pumpe vand op i højtliggende reservoirer, og bruge det til at generere vand-energi når der er behov.
-
lagre energien fra vindmøller altså
-
Jepper, det er heller ikke videre udbredt fordi der ike altid lige e ret højtliggende bassin i nærheden...
-
Men energi er sgu spændende nok i det hele taget, bl.a. derfor jeg har investeret i naturgas via de små norske myg

-
Det er dig vist folk der er i gnag med. Men tak for tippet, skal huske dig ved talerstolen i Stockholm

-
10 mio SEK rækker sikkert både til en is og en biftur til den tid

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind