Aktiesnakken — November 2009
-
-
APC-PCI ser ud til at halte, men intet er jo heldigvis afgjort.. og så længe de er de enste på markedet

-
Ja jeg kommenterer bare på hvad jeg læser.... kan selvfølgelig være svært at følge med i, så her er et link til dette aspekt
-
-
i mit første indlæg skal der naturligvis stå KRYDSpatent
-
Jeg snakker bare med mig selv... er der kun genmabber tilbage? Sælg nu jeres møgaktie og få jer en rigtig aktie... Bioporto.... det er sagen
-
Så kan i også om føje tid trække hele jeres kæmpe genmab minus fra jeres bioporto
gevinst -
"snakker med mig selv, snakker med mig selv, taler med mit bedre jeg..."
-
Hehe godt.... var sgu ved at blive parnoid. Min mailboks er tom og chatten er død... hvis mit net ryger herude på landet er jeg på den
-
aftenpling....
-
puha, der har været gang i den på den alternative... .shit.
-
vigtig advarsel fra FDA http://www.fda.gov/NewsEvents/Newsroom/PressAnnouncements/ucm189295.htm (humor kan bruges når man læser)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind