Var det kun mig der havde lidt udfald på lyden i det andetsidste spm vedr. RA? Synes hun sagde noget med evaluate weather we'll go
forward?
det var kun om det subkutan eller injektion, sådan forstod jeg det
hvordan kan en dame, som kører en aktie så meget i sænk, få så mange penge
til alle jer Gen eksperter - bør man holde eller sælge nu? Vil et eventuelt salg være på tale efter dette?
kommer an på din personlige økonomiske profil
OK. Hun berørte også PML og sagde i den forbindelse noget med at det kun var et issue i first line og at dette ikke var GEN's fokus?
hvor stort et tab du evt har - om du kan modregne det i noget om du skal bruge pengene osv
eller om du kan tåle at tabe alt - eller vinde alt - og derfor godt tør holde uanset
mjohansen DET kan du KUN selv ta stilling til!
mit spørgsmål er, hvad i alverden skal kunne få aktien til at stige
ja selvfølgelig - ville bare høre hvad biotek-guruerne havde at sige
og Hya, jeg er ked af jeg ik har lyttet mer til dig, det ville have sparet mig meget
Mjo, mht casen er prisen vist blot faldet uden at usikkerheden er vokset.
ja sådan forstår jeg det også. Men jeg er ikke biotek ekspert, så det kan jo være der er noget jeg har overset
End ikke Genmab selv har fuldt indblik i status på forsøgene og der er tilsyneladende ikke grundlag for at gøre sig antagelser herom.
Begivenheden er strategisk og spm er så om man kan gøre sig antagelser om upcoming overtagelse eller egfr-partnerskab.
Jeg ved det virkelig ikke, bortset fra at jeg synes det lugter af et forsøg på at vinde en stærk forhandlingsposition vedr partnerskab.
Selv det kan man dog vende om og måske konkludere at det interessante tilbud ikke allerede ligger klar på skrivebordet?
Dem der troede på snarlig overtagelse synes jeg dog nu må føle sig bestyrket i den tro. Alt er trimmet og klar til affyring...
Selv har jeg suppleret for de allersidste spareskilllinger.- Men tror ikke hverken det ene eller andet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind