Aktiesnakken — November 2009
-
afsnit 5.2 driller mig lidt, men sig mig.. afsnit 7.3 - henviser de til det tønnesen siger, mht. målinger under 250ng/ml?
-
forhandlingsgrundlaget bliver jo først endeligt cementeret engang efter mortensdag
og lur mig om ikke der er købmandsskab nok i potentiel -
Det er sandt Stengård, men som jeg læser det, så siger EPO også at BioPorto patent dækker over Claim 1, hvilket vel
-
le samarbejdspartnere til at de prøver at trække i langdrag så længe som muligt... Men når førstd der kommer hul på, SÅ går det stækt

-
gør patentansøgning temmelig halt... (7,1)
-
når man tænker på hvor gift Hørning har været med genmab har han da på hurtigt tid tryllet kursmål om til 145
-
faneme en skandale for hans kunder
-
uy!... hvis claim 1 falder er resten ligegyldigt...
-
mrtrader- jeg er ikke sikker på at den associationsrække ikke siger mest om dig

-
jeg tænker ret sjældent på Anni Fønsby
-
ja den røg sgu også lidt henover hovedet på mig mrt?
-
er Anni Fønsbys bordel borsnoteret?
-
fønsby har jeg helt klart læst mest om på ei, og så forsiderne når man står i kø i supermarkedet
lol -
fill, hvis den er børsnoteret vil jeg gerne shorte, giv lige et tip hvis du finder ISIN & ticker

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind