Aktiesnakken — November 2009
-
tænker på om hver enkelt aktie har en stemme for eller imod
-
ja jeg havde i tdc og falck og iss
-
du har ikke imod kun for eller undlad
-
og hvor stor skal fordelingen være? er det bare over 50%
-
90% og så bliver det afnoteret
-
0-1 liverpool
-
okay.. (bliver jo nødt til at spørge:)) havde håbet at det lå i det interval, 50-60 ville være lidt utrygt
-
havde du i ISS aka? det var good times så...
-
eller var det post-offer og mere et arbitrage-play?
-
hvordan forløb kursudviklingen i ISS før og til købstilbudet kom?
-
jeg kan faktisk ikke huske ISS casen, det er mange år siden. Husker Falck som var det igår. En måned inden takeover meldte bestyrelsen
-
om at de forhandlede. De mest sikre 20% nogensinde
-
ja, falck var nice..... fra 48-49 til 60..... ren gave
-
ja præcis....der lavede jeg rigtigt mange penge
-
håber at høre det samme omhandlende Genmab, og et par måneder:)
-
og så er der reception hver fredag
-
ja lad os håbe at vi læser den rigtigt, indtil videre tyder intet på det
-
synes ikke at have hørt andet fra dig, end at alt tydede på det -
kursen, fill, kursen
-
aka læser åbenbart ikke så godt mere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind