Aktiesnakken — November 2009
-
har med vilje ikke skrevet mig på endnu, ville meget gerne, men tror ikke jeg kommer.. det er jo også lidt kort varsel
-
ja sådan er det i vores biks....
-
og så en fredag, du arbejder jo også lørdag og søndag
-
jeg håber mange kommer for sjov
-
det vil være godt at få sat ansigt på alle de mange derude
-
nej mamma man kan komme som man er

-
ville meget gerne, og havde det været tættere på, så var jeg helt sikkert kommet. men har jo 400km hver vej
-
foretrækker en vip rundvisning næste gang jeg tilfældigt er i nabolaget
-
den skal du nok få Fill
-
tja.. det irriterer mig lidt ,ville meget gerne have et ansigt på de forskellige, i er jo trods alt mine nye kollegaer:)
-
kan aka ikke overtales til reception hver fredag?
-
jo når genmab er købt op
-
hvordan vil et evt. opkøb forløbe? nogen af jer der har aktier i et selskab der er blevet opkøbt?
-
tænker på om hver enkelt aktie har en stemme for eller imod
-
ja jeg havde i tdc og falck og iss
-
du har ikke imod kun for eller undlad
-
og hvor stor skal fordelingen være? er det bare over 50%
-
90% og så bliver det afnoteret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind