søge på google yeees... hvad med der kommer noget konkret fra biosite, abbott eller bioporto..det skader forretningen og aktionærerne...
Jeg er også til fakta - og måske lige nogle rigtig gode rygter - såsom Abbott's full launch
ja for jo længere tid der går jo flere ugers omsætning mister parterne og der kan indsnige sig en eller anden "latterlig" detalje...
....der kan splitte parterne og så er endnu en ny aftager hevet ind til skrivebordet...få det nu lukket!!
Skader forretningen jeg syntes da det er gået langt mine forventninger er med fra 3,96 på to mdr.Rom blev ikke bygget på 1 dag
det skader abbott hvis de ikke kan diagnosticere nyreskader fordi der ikke kommer aftale ud af det
det skader bioporto hvis pengekassen bliver drænet af advokater og markedsføringsomkostninger hvor det viser sig opfindelsen er forældet..
der bliver måske ingen aftale med abbott og bioporto står i marts og siger " vi kan 10mio i banken til lønninger mm." ..."men vi har et ...
køb du nu 50.000 og læn dig tilbage og nyd livet,så kommer aftalen før du ved det.
...patent" hvorefter de andre aktører tænker " fedt så lad dem prøve med deres homogene test..det bliver sidste forsøg så"
jeg har skal selv aktier og kunne da købe væsentligt flere men det er mere princippet i den manglende info
næsten men også kun næsten det samme som når parken sport & entertainment camouflerer sine forretninger... opskruede priser og ..
...ejendomme der er svære at leje ud.... eller som ham der bokseren og hans lyssky forretninger...markedet har brug for info
Sandheden er nemmere at huske på end en løgn
stein bagger introducerede "leasing karrusel" til den danske ordbog ... i synonym ordbogen findes da synonym for "don ø"
vil da ikke håbe at bioporto lyver og sender et røgslør ud og at cch trak sig tilbage fordi de kan undgå biopor eller køre dem møre...håber
det bedste for biopor og gerne om 1 uge ...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind