Aktiesnakken — November 2009
-
Hvis nogen med interesse for bioporto læser med, vil jeg opfordre jer til at læse det dokument der hedder european search opinion...
-
"behold the power of the mighty web and EPOLINE"

-
Farvel CCH... Goddag licensaftale hvis i vil sælge.
-
men stinker pruttefølge er bare så rammende
-
Er i der?
-
ja ja...
-
ja for fanden da!
-
du snakker om licensaftale.,....
-
nej, gå lige lidt længere tilbage i teksten fill... få the basic med.... det er good stuff
-
hvorfra får du det med licensaftale?
-
nej stop nu... jeg får ikke noget med en licensaftale nogen steder fra... det var ligesom et sum up på den teskt jeg havde læst...
-
jeg poster den lige i en tråd...
-
postet.... ja, det ser sgu godt ud... Der slukker EPO lige CCH's mulighed for et krumspring... pssss
-
Nej, og Abbott melder om Full Launch i starten af december.... man kan da i hvertfald håbe på at det er ved at være oppe over
-
og vi falder.... ved folk ikke at man lige skal svinge forbi PI før man handler i BioPorto

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind