Aktiesnakken — November 2009
-
jeg taber ca. 25 kilo om dagen, men det er på porteføljen...hahahah
-
hahahaha
-
nå nu bliver den grim...godt mig og coller er for fine til den slags fornærmelser
-
nejnej jeg har det fent med at støtte gillet the best a man can get.....
-
vi må vist igang med at kigge dybbøl igennem for materiale til vores næste krigsskib http://politiken.dk/udland/article824182.ece
-
troldmand, er det den nye med 2 blade.... den må lige være kommet til jylland...
-
2-blade??næ nej her skal der bruges et 10cm langt knivsæg til at komme til bu
ånds i den heftige hårvækst -
der er forøvrigt lavet en $1 mia fedme aftale her i weekenden. Så for første gang i mere end 5 år er der kommet hul på fedme aftaler
-
det er vel neurosearch relevant så
-
nåh, så sluttede vi alligevel i plus i usa..
-
og gør-det-selv folkene er måske interesseret i den M/A-deal der blev lanceret idag... 4,5 mia usd... STanley Works køber Black Decker.
-
køber og køber... det er vel nærmest en fusion. Stanley kommer til at sidde med 50,5% af aktierne
-
ja det er interessant i forhold til tesofensine da det viser at de store nu igen er klar til at betale for fedme indikationen
-
jeg må plinge iseng fik et ildebefindende da jeg åbnede min portefølje, vi ses imorgen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind