Aktiesnakken — November 2009
-
aften pliing, sidder med dagens sidste email
-
nogen optimistiske genmmabbere på linien
-
ok, kan jeg egentligt godt forstå

-
pliiiiing
-
ikke så vemodig...
-
utroligt.. har handlet 3 forskellige aktier idag, og tabt i dem alle, sidder her med minus 3,6 i depotet:)
-
i fy for puttgarten
-
sidder og tygger lidt på solsens indlæg.. det gir en hel masse fornuft, men ved ikke om det bare er ønsketænkning
-
jeg er ved godt mod
-
andet kan heller ikke betale sig..
-
sidder og overvejer at starte et daytradecenter her hos mig, der er et helt tomt bord lige overfor:) det er sgu ikke meget klog snak man får
-
det skal blive interessant at se om jeg kan holde dampen oppe, uden at blive tovlig når jeg sidder her alene dag efter dag
-
vil du trade hverdag?
-
du har jo PI

-
tja... pt er det alt jeg har
-
jo jo... men er jo vant til at have 30 kollegaer der fortæller mig hver dag at jeg er en idiot, det kommer jeg til at savne:)
-
hov.. skal også ha købt abonnemnet, skal man oprette en paypal konto for det?, eller kan man bare overføre penge?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind