Aktiesnakken — Oktober 2009
-
lyder som monty python
-
det er og bliver en klassiker
-
Steingarf.... besked. Har lige lidt mere arbejde, så ser jeg lige i morgen på BioSites situation, så vi kan få styr på dem
-
some french taunting http://www.youtube.com/watch?v=9V7zbWNznbs
-
biosites situation??
-
Angående deres del i CCH patentet, cut-off niveauer, kit udvikling, etc...
-
har fokuseret for ensidigt på Abbott... tid til at se på den 'anden'
-
er der ugler?
-
Næ, tværtimod af hvad jeg lige umiddelbart husker... som jeg husker det er de helt på herrens mark efter CCH patentet...
-
Nå, skal ud i regnen og spille fodbold... senere.
-
druen, i spillede jo i går aftes...
-
har i så ikke træningsfri idag?
-
eller var det blot træning igår? (det var jo trods alt mod hold fra det midtjyske)
-
Det var kun mig og sønnike... poderne skal jo køres trætte
-
bmo, specifikke handler ved jeg ikke lige hvor man kan finde nu til dags..... i "gamle dage" kunne man downloade 5dage fra omx til exel
-
er det relativt kort tid tilbage kan jeg evt. finde dem her i min etrade broker og maile dem til dig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind